使用道具 舉報
原帖由 林先生 於 2008-3-4 01:39 PM 發表。 長遠而言,香港銀行股仍是可取。
原帖由 林先生 於 2008-3-6 09:07 PM 發表。 如想上賺,明日可以考慮換股。
原帖由 笨人7777 於 2008-3-7 02:32 PM 發表。 林先生您好 可有相關資料可為"佐證" 小弟"正"對"港股有疑問!! 請林先生指正!! 謝謝 !!
原帖由 林先生 於 2008-3-10 12:42 PM 發表。 今早匯豐銀行、恆生銀行,之外的銀行、保險股都跌了,去左公用股噃。
原帖由 林先生 於 2008-3-10 04:50 PM 發表。 哈哈,下午回魂,明天再續。
原帖由 kenkenken 於 2008-3-13 05:58 PM 發表。 請問老師: 明天至下星期.....建行...交行....紫金....可會升....!因有一友人....想大手短炒......... 謝謝
手機版|小黑屋|術數縱橫
GMT+8, 2026-6-23 10:26 PM , Processed in 0.022220 second(s), 14 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2025 Discuz! Team.