找回密碼
 注册
搜索
熱搜: 活动 交友 discuz
樓主: 大成

國際風水玄學展,你們有何看法?

[複製鏈接]
發表於 2010-10-13 12:47:23 | 顯示全部樓層
司徒先生

懂面相之人
可略窺一二

[ 本帖最後由 陸K 於 2010-10-13 12:52 PM 編輯 ]
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2010-10-13 16:14:12 | 顯示全部樓層
人最緊要識得浪子回頭,父母又開心,社會又放心,江湖大佬唔做改行做玄學界大佬,都係一樣啫,摩天輪大師話(無限商機)。主席咁高位置都要分裂攪個玄學協會,都係果句(無限商機)嘛!!果個副主席真係唔識時務!話之佢過氣江湖大佬又好,過氣夜總會大班,理得佢係摩天輪大師抑或係捉鬼大師,抱住個貞節牌坊有飯食咩!最緊要係無限商機!!
轉貼
東週刊.jpg
回復

使用道具 舉報

發表於 2010-10-13 20:38:47 | 顯示全部樓層
原帖由 大成 於 2010-10-13 04:14 PM 發表。
人最緊要識得浪子回頭,父母又開心,社會又放心,江湖大佬唔做改行做玄學界大佬,都係一樣啫,摩天輪大師話(無限商機)。主席咁高位置都要分裂攪個玄學協會,都係果句(無限商機)嘛!!果個副主席真係唔 ...



大成兄,有誰無過呀!!!一個江湖大佬,一個舞林大班,負負得正....我們不能'帶'有色眼鏡ga!!...

回復

使用道具 舉報

手機版|小黑屋|術數縱橫

GMT+8, 2026-6-23 11:29 AM , Processed in 0.017630 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2025 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表